Коли вперше використали чорний піар?

 Термін "чорний піар" походить від англійського виразу "black PR", і він вперше почав використовуватися у другій половині 20-го століття. Точна дата появи терміну "чорний піар" не відома, оскільки це поняття поступово розвивалося у контексті комунікаційних стратегій.

Проте, практики, що можна вважати формами "чорного піару", існували набагато раніше. Використання негативних способів пропаганди, обмов, дезінформації або спотворення фактів з метою пошкодження репутації інших осіб, організацій або конкурентів можна відслідкувати в історії.


Завдяки розвитку масових комунікаційних засобів, особливо Інтернету і соціальних медіа, чорний піар отримав нові можливості та засоби поширення. Це стало особливо помітним у сучасній епохі цифрової комунікації, де розповсюдження негативної інформації може стати швидким і масовим.

Відзначимо, що використання чорного піару не має нічого спільного з журналістикою та етичними стандартами професії. Це скоріше стратегія, що використовується деякими особами або організаціями для досягнення своїх цілей, незалежно від правдивості та моральних принципів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Різниця між чорним піаром і хайпом

Різниця між чорним піаром і хайпом полягає у їх характері, цілях та способах використання. Вот що можна сказати про кожне з цих явищ: Чорний...