Термін "чорний піар" походить від англійського виразу "black PR", і він вперше почав використовуватися у другій половині 20-го століття. Точна дата появи терміну "чорний піар" не відома, оскільки це поняття поступово розвивалося у контексті комунікаційних стратегій.
Проте, практики, що можна вважати формами "чорного піару", існували набагато раніше. Використання негативних способів пропаганди, обмов, дезінформації або спотворення фактів з метою пошкодження репутації інших осіб, організацій або конкурентів можна відслідкувати в історії.
Відзначимо, що використання чорного піару не має нічого спільного з журналістикою та етичними стандартами професії. Це скоріше стратегія, що використовується деякими особами або організаціями для досягнення своїх цілей, незалежно від правдивості та моральних принципів.
Немає коментарів:
Дописати коментар