неділя, 11 червня 2023 р.

Чорний піар

 

  Чорний піар (також відомий як негативна PR-кампанія або деструктивна PR-діяльність) - це стратегія, в якій намагаються навмисно пошкодити репутацію, авторитет або ділові інтереси певної особи, організації або продукту шляхом розповсюдження негативної, обманливої або шкідливої інформації.
  Чорний піар може включати в себе використання розсіювання неправдивих чуток, спотворення фактів, випадкового або цілеспрямованого поширення негативних матеріалів у ЗМІ або соціальних мережах, замовне поширення негативних відгуків або використання інших методів, що спрямовані на завдання шкоди репутації цільового об'єкта.
  Метою чорного піару часто є вплив на громадську думку, спровокування негативних реакцій, зменшення довіри до цільового об'єкта або відвернення уваги від конкурентів. Це негативне явище, яке порушує етичні норми професійної комунікації і може мати серйозні наслідки для постраждалих сторін.
  Важливо відрізняти чорний піар від конструктивної критики або висловлення обґрунтованих недоліків. Чорний піар характеризується систематичним негативним спрямуванням, завданням шкоди та використанням маніпулятивних та обманливих методів.



2 коментарі:

Різниця між чорним піаром і хайпом

Різниця між чорним піаром і хайпом полягає у їх характері, цілях та способах використання. Вот що можна сказати про кожне з цих явищ: Чорний...